Informatii de interes cu privire la statut femeii pe piata muncii – Statistici, Initiative

Centrul de Dezvoltare SMART, in parteneriat cu Patronatul Tinerilor Intreprinzatori din Regiunea Sud-Est, a lansat, la Galati, Reteaua Regionala a Femeilor Antreprenor (RRFA). Reteaua este constituita in cadrul proiectului „Si eu pot!”, finantat prin POSDRU, Axa prioritara 6 „Promovarea incluziunii sociale”, Domeniul Major de Interventie 6.3 „Promovarea egalitatii de sanse pe piata muncii”.

Afla mai multe despre reteaua regionala a doamnelor de succes, AICI.

Sondajul realizat pe pagina web a proiectului “Femei Active pe Piata muncii” si promovat pe pagina de Facebook a proiectului, in cadrul caruia respondentii au fost invitati sa raspunda la intrebarea “Care credeti ca sunt cele mai importante calitati pe care trebuie sa le aiba femeia antreprenoare?”, a condus la urmatoarele rezultate: 42,31% dintre participanti considera ca initiativa si dorinta de a actiona pe cont propriu sunt cele mai importante, 23,08% au optat pentru competentele profesionale, 19,23%, pentru Educatia de specialitate si 15,38% dintre participantii la sondaj au ales experienta profesionala drept cea mai importanta variabiala.

Vezi rezultatele sondajului, AICI.

Poti accesa toate informatiile utile din cadrul proiectului „Femei active pe piata muncii”, cu un click AICI

Exemple de start-upuri de succes

Ana-Maria Coman, o tanara antreprenoare, povesteste cum a reusit sa buna bazele unei afaceri de succes cu imbracaminte made in Romania, pornind la drum doar cu magazin intr-un spatiu de zece metri patrati dintr-o piata a Capitalei si cu dorinta de a acoperi lipsa de haine, la preturi accesibile, pentru femei. In decurs de cativa ani, Ana-Maria Coman a reusit sa intre si in centrele comerciale, concomitent cu gigantii internationali ai modei.

Mai multe detalii, AICI.

Andra Popa, Leila Curtamet si Alina Rudareanu, trei prietene cu experienta in organizarea de evenimente si relatii publice, s-au hota­rat sa se foloseasca de cunostintele acu­mulate in do­meniu si sa isi deschida propria agentie. Cele trei antreprenoare au investit initial 1.000 de euro in noua line de business, iar in prima luna de la intrarea pe piata au ajuns la afaceri de circa 25.000 de euro.

Citeste mai multe, AICI.


infopolitic